lauantai 16. huhtikuuta 2016

KEVÄTPOPOJA

Moikka! 

Menipäs tämä viikko taas nopeasti. Oon viettänyt tänään ihan rentoa lauantaita, tehnyt hyvää safkaa ja katsonut koko päivän Netflixistä sarjoja. Oon ollut koko päivän todella väsynyt, koska nukuin tosi huonosti viimeyönä. Ulkona on onneksi niin ihana ilma, että se sentään vähän piristää oloa. 

Me oltiin eilen Soilen kanssa laivalla ja mun oli tarkoitus käydä katsomassa Tallinnassa vähän uusia juttuja kevääseen, mutta meidän reissu ei mennyt ihan suunnitelmien mukaan joten täytyy etsiä niitä uusia juttuja sitten Helsingistä.

Mä oon tehnyt vaatehankintoja viime aikoina todella harkiten ja mulla on muutamia kivoja asioita, jotka haluaisin löytää kevääksi. Etsiskelin myös pitkästä aikaa tässä yksi päivä ihania kevätvaatteita ja kenkiä nettikaupoista. Mä oon metsästellyt viime päivinä etenkin uusia kenkiä, koska mulla ei oikein ole sellaisia rentoja kevätpopoja kaapissa ollenkaan.  

Oon koko kevään pitänyt hullua ostolakkoa, en oo rehellisesti sanottuna ostanut kuin ehkä yhden vaatekappaleen tänä vuonna. Senkin raaskin hankkia vaan, koska ostin sen itselleni synttärilahjaksi. Kuulostaa tosi hullulta, mutta ei oo vaan ollut tarvetta millekään uudelle ja oon halunnut vaan vähän karsia vaatekaapin sisältöä. Toisaalta oon katsellut myös jonkin verran kirppareiden tarjontaa, joten vaatekaupoissa ei ole tullut edes pyörittyä pahemmin. Mulle tulee aina välillä into lähteä penkomaan, kun Sussu tulee kotiin jonkun tosi mageen kirpparikledjun kanssa.

Nyt keväällä kuitenkin aloin haaveilla korkeapohjaisista kengistä, koska huomasin kokoajan lainaavani Susalta sellaisia. Oonkin selaillut eri vaatekauppojen sivuja ja etsinyt haaveilemiani kenkiä. En oo vielä oikein löytänyt niitä oikeita, mutta ehkä ne vielä tulee vastaan. Tuntuu vaan välillä siltä, että jos haussa on jotain tiettyä, niin niitä ei vaan yksinkertaisesti ole edes olemassa :'D

Tässä joitakin mun kenkälemppareita:

Screenshot 2016-04-13 14.47.34 copy copy copy
1. / 2. / 3. / 4. / 5. / 6.


Screenshot 2016-04-13 14.48.00 copy copy
7. / 8. / 9. / 10. / 11. / 12.

Lisää Espritin kenkävalikoimaa täältä!

Mitkäs noista on teidän mieleen?
 Mä voisin ihan hyvin kotiuttaa vaikka kaikki :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitoksia kommentista <3